SOL·LICITUDS D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA

Qui pot accedir a l’Arxiu?

Des de l’Arxiu Municipal resolem les sol·licituds d’accés a la informació pública de caràcter històric.

L’Arxiu està obert a tota la ciutadania en general, estudiants, investigadors, professionals, empreses, entitats, persones titulars de documents d’interès públic, etc. L’accés és lliure i gratuït i no cal tenir un perfil específic per accedir-hi i requerir-ne els serveis.

Sol·licituds d’accés a la informació pública

Per a accedir a la informació i/o documentació caldrà demanar-ho mitjançant sol·licitud al registre d’entrada de l’Ajuntament.
- Telemàtica: https://santacristina.cat/seu-e-i-tramits/362-instancia-generica.html
- Presencial: Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) Pl. de Catalunya, 1, 17246 Santa Cristina d'Aro De dilluns a divendres, de 8.00 a 13.30 h. Tel: 972 83 70 10.

Davant de qualsevol dubte, escriviu-nos a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Queden exclosos de l’accés general els documents amb dades objecte de protecció. La reproducció de documentació està subjecta a la normativa i tarifes vigents.

El marc legal de l’accés a la informació pública ve donat pel Títol III. De la informació pública, Capítols I a IV (articles 18 a 53) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern:
https://www.gencat.cat/governacio/pub/sum/secgral/Llei192014_transparenciaQL97.pdf

En aquest sentit, les resolucions de les sol·licituds d’accés es faran amb un termini màxim d’un mes.