OBRA ARRANJAMENT DE CAMINS I ZONES D’APARCAMENT MUNICIPALS DE SAULÓ COMPACTE

Núm.Expedient: E115.5 - 4 / 2024
Contracte: Obres
Pressupost sense IVA: 6111,00
Data límit presentació ofertes: 02-05-24

 

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la contractació PONT per obres de manteniments varis en arranjament de camins i zones d’aparcament municipals de sauló compacte.

Identificació CPV 45111200-0: Trabajos de explanacion y limpieza del terreno 

 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

 

Dades tècniques:

CONTRACTE MENOR ARRENJAMENT DE CAMINS

Actuació 1:                                                                         

Subministra, col·locació, anivellació i compactació de sauló amb humitat, per arranjar el camí de terra que va des de la pineda situada a la zona Suro de la Creu fins a l'entrada de la deixalleria municipal. (3.000 m²)

Actuació 2:                                                                         

Subministra, col·locació, anivellació i compactació de sauló amb humitat, per arranjar el camí de terra de l'Ajuntament vell fins la cantonada de la botiga de golf.  (2.160 m²)

Actuació 3:                                                                         

Subministra, col·locació, anivellació i compactació de sauló amb humitat, per arranjar el camí de terra de la pujada al castell de Solius des de l'entrada urb. Can Reixach fins al límit rodat municipal. (1.000 m²)

Actuació 4:                                                                         

Subministra, col·locació, anivellació i compactació de sauló amb humitat, per arranjar zona aparcament Espai Ridaura, accessos i aparcament plaça Catalunya. (8.700 m²)

 

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 7.394,31 euros, que queda desglossat de la següent manera: 6.111,00 € de pressupost net i 1.283,31 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

 

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà d’una setmana.

 

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

 

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

 

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

 

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812